קרבן הלינץ' בעכו, אלעד ברזילי פקח את עיניו ונגמל מהנשמה

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on קרבן הלינץ' בעכו, אלעד ברזילי פקח את עיניו ונגמל מהנשמה

לאחר שבמשך שבועיים היה מורדם ומונשם, פקח הבוקר את עיניו אלעד ברזילי, קרבן הלינץ' בן ה-37 מעכו, והחל תהליך גמילה מהנשמה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה מעודדת מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה: לאחר שבמשך שבועיים היה מורדם ומונשם, החל הבוקר אלעד ברזילי, קרבן הלינץ' בן ה-37 מעכו, תהליך גמילה מהנשמה. אלעד, שהובא למרכז הרפואי במצב קשה מאוד ועם פגיעת ראש קשה, פקח את עיניו ומתקשר עם הסביבה.

יצוין כי עד כה עבר אלעד שני ניתוחים ובקרוב הוא אמור לעבור ניתוח נוסף.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, שביקר היום את אלעד, מספר: "זהו רגע מרגש מאוד. אני מבקש להודות למחלקה הנוירוכירורגית בכלל וליחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בפרט, על עבודת קודש נפלאה וטיפול מקצועי ומסור באלעד. אמנם יש לו עוד דרך ארוכה לעבור, אך בהחלט אפשר להביע אופטימיות זהירה".

כזכור, לפני כשבועיים נפצע ברזילי באורח קשה לאחר שפורעים ערבים בעכו תקפו אותו באלימות וביצעו בו לינץ' אכזרי.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חייב לקרוא עד הסוף נס שהיה עם הפצוע בלינץ'. קבלתי בקבוצת ווטצאפ משהו שכתב הרב הגאון מרדכי חבורה שליט"א ראש מכון שח"ם להוראה *הינוקא.רבי שלמה יהודה שלי"טא.* *עין השם אל יראיו.למיחלים לחסדו* הענווה.הפשטות.האצילות.רוממות האדם.הברכות. איך הגעתי לינוקא. *מה קרה לילדה ברחוב סוקלוב 16 בבני ברק שקרס כל הגג בחצר ביתה וניצלה* *מה קרה לעוז ברזילי .אחיו של הפצוע בלינ'ץ בעכו .* *למה התעקש ללכת רק לינוקא* אמונה זה דבר מיסטי. יש אנשים מאמינים בכל מיני אנשים.או בכל מיני סגולות. מרן הרב עובדיה זצ"ל. היה אומר לי תמיד. *היום אין מקובלים.הכל שקר.* הוא היה אומר לי. מי שאומר לך שהוא מקובל. *רק שיגיד לי מה המספר בלוטו השבוע* ומאז אני חסיד שלו. אז מה כן יש? *יש תורה ויראת שמים טהורה* *עין השם אל יראיו .למיחלים לחסדו* אדם על ידי לימוד תורה ויראת שמים וענווה ופרישות. יכול להגיע למצב שצדיק גוזר השם מקיים. *הינוקא* *הרב עוז ברזילי אחיו של פצוע הלינ'ץ בעכו* לפני שבוע מתקשר אלי הרב עוז ברזילי. שלחו אותו אלי יהודים טובים. *אחי אלעד היה מאמין ברב הינוקא.* הוא היה שומע את השיעורים של הרב הינוקא. וכל הזמן מספר על גדולת הרב. אני רוצה שהרב יברך ויגזור שאחי יהיה בריא. שוב אני חוזר לאותו סרט. *איך אני משיג את הרב הינוקא* הפעם זה כבר מתחיל לאתגר אותי. פתחתי חפ"ק במשרד . והתחלתי להתקשר לאנשים שגרים בראשון לציון. אני יש לי שם שיעור כשרות עם עשרות אנשים על ידי מכון ש"חם. ומתקשר לאחד אחד. כולם מכירים את הינוקא. אבל כולם אומרים.קשה עד מאוד להפגש עימו. אני ממשיך להתקשר להורי תלמידים שסידרתי להם חונך. שוב.כולם מכירים את הרב. אך קשה להשיגו. המשכתי לברר. התקשרתי לחברי בעיריית ראש לציון. מהקטן ועד הגדול בעיריית ראשון לציון. וכך בחסד השם הצלחתי להגיע לשיעור היכן שהרב נמצא. *השיעור והברכה* אני מגיע עם הרב עוז ברזילי.והרב אבי בלוי לשיעור. יושב ושומע את הרב הינוקא מוסר שיעור. ותוך כדי הרב הזכיר כמה דברים. החלטתי. אני גם מוסיף דברי משל ואגדה על מה שהרב אומר. הרב שמע אותי. והסכים שאמשיך לומר דברי תורה בנוכחותו. לאחר מכן. *ניגשתי לרב הינוקא* יחד עם הרב עוז ברזילי. *הרב עוז .לא ויתר.וביקש שהרב יגזור על אלעד רפואה שלימה.* *הרב בירך .וקיבל לומר שבוע שלם מזמור לתודה עם מליון איש שהצטרפו ליוזמה* לאחר שבוע. מתקשר אלי העוזר של הינוקא. בשעה 13:50 *הרב ביקש לשאול מה שלום אלעד.הפצוע מעכו* אמרתי לו.לא שמעתי שהשתנה דבר.מורדם מונשם. *שוב העוזר אומר* *הרב ביקש שתברר מה שלום אלעד ברזילי* שתקתי.התביישתי. אמרתי בנפשי.מה אתקשר לעוז .אחיו של הפצוע בעכו. לא נעים. *בשעה ארבע וחצי.באותו היום.התקבלה בשורה מבית החולים.* עוז נותק ממכשיר ההנשמה.ומתחיל לתקשר לאט לאט קשר עין עם סובביו. אכן. *עין השם אל יראיו למיחילים לחסדו* הינוקא התפלל וירא שמים הקב"ה שומע תפילתו. ובודאי גם תפילתם של רבבות מעם ישראל.והחיזוקים הרבים של הנשים בהפרשת חלה ועזרה לזולת.ומזמור לתודה .ותהילים. עלו לפני כסא הכבוד לתפילה לבריאותו. כעת אנו אחים יקרים. המשיכו להתפלל למען אלעד בן גו'ליה.אבא ל4 ילדים ואשה.ומשפחה יקרה. למען שיתרפא לגמרי מחוליו.לחיים טובים ארוכים ולשלום.

  2. 1

    הסיפור המרתק עם אלעד ברזילי, שסיפר אותו הרב מרדכי חוברה ראש מכון שח"ם שפורסם בקבוצה שלו –

    הרב עוז ברזילי אחיו של אלעד פצוע הלינ'ץ הקשה בעכו לפני שבוע מתקשר אלי, הוא מספר לי: 'אחי אלעד היה שומע את השיעורים של הרב הינוקא, וכל הזמן מספר על גדולת הרב' אני רוצה שהרב יברך ויגזור שאחי יהיה בריא.. איך אני משיג את הרב הינוקא? התחלתי להתקשר לאנשים שגרים בראשון לציון, יש לי שם שיעור כשרות עם עשרות אנשים על ידי מכון שח"ם, ומתקשר לאחד אחד. כולם מכירים את הינוקא. אבל כולם אומרים קשה עד מאוד להפגש עימו. אני ממשיך להתקשר להורי תלמידים שסידרתי להם חונך. שוב כולם מכירים את הרב. אך קשה להשיגו. המשכתי לברר. התקשרתי לחברי בעיריית ראש לציון. מהקטן ועד הגדול בעיריית ראשון לציון. וכך בחסד השם הצלחתי להגיע להיכן שהרב נמצא. אני מגיע עם הרב עוז ברזילי – (אחיו של אלעד) והרב אבי בלוי. ניגשתי לרב הינוקא יחד עם הרב עוז ברזילי, הרב עוז לא ויתר וביקש שהרב יגזור על אחיו אלעד רפואה שלימה. הרב בירך וקיבל לומר שבוע שלם מזמור לתודה עם מליון איש שהצטרפו ליוזמה. לאחר שבוע. מתקשר אלי העוזר של הינוקא. בשעה 13:50: 'הרב ביקש לשאול מה שלום אלעד הפצוע מעכו'? אמרתי לו לא שמעתי שהשתנה דבר.. מורדם ומונשם. שוב העוזר אומר: 'הרב ביקש שתברר מה שלום אלעד ברזילי' שתקתי, התביישתי.. אמרתי בנפשי מה אתקשר לעוז אחיו של הפצוע בעכו? לא נעים.. בשעה ארבע וחצי באותו היום התקבלה בשורה מבית החולים – אלעד נותק ממכשיר ההנשמה ומתחיל לתקשר לאט לאט קשר עין עם סובביו! אכן. "עין השם אל יראיו למיחילים לחסדו" הינוקא התפלל, וירא שמים הקב"ה שומע תפילתו ובודאי גם תפילתם של רבבות מעם ישראל ומזמור לתודה ותהילים עלו לפני כסא הכבוד לתפילה לבריאותו.
    כעת אחים יקרים. המשיכו להתפלל למען אלעד בן גו'ליה – אבא ל4 ילדים ואשה ומשפחה יקרה. למען שיתרפא לגמרי מחוליו לחיים טובים ארוכים ולשלום.